Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) Pazarcık Meslek Yüksekokulu Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı tarafından, program öğrencilerine yönelik olarak 112 Acil Çağrı Merkezlerinin İşleyişi konulu bir söyleşi düzenlenmiştir. Söyleşiye konuşmacı olarak Adıyaman 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Seydi KÖREDE katılmıştır.
Pazarcık Meslek Yüksekokulu Konferans Salonunda gerçekleştirilen söyleşide, Sayın KÖREDE; 112 Acil Çağrı Merkezlerinin organizasyon yapısı, işleyiş süreçleri, acil durum yönetimi ve çağrı karşılayıcı personelin görevleri hakkında ayrıntılı bilgiler sunmuştur. Ayrıca, acil çağrı merkezlerinde etkili iletişim ve kriz yönetimi konularında özellikle de ülkemizin son yıllarda yaşadığı en ciddi kriz durumu olan 6 Şubat'a dair tecrübelerini öğrencilerle paylaşarak 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanı olmaya dair önemli tavsiyelerde bulunmuştur.
Söyleşi, Sayın KÖREDE ve öğrencilerin toplu fotoğraf çekimi ile sona ermiştir.
.jpeg)


.jpg)