Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) Pazarcık Meslek Yüksekokulu Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü, Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı tarafından öğrencilerin mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla 13 Mayıs 2025 Salı günü saat 10'da “112'de Acil Çağrı Merkezi'nde Çalışmak” başlıklı bir konferans düzenlendi.
Pazarcık MYO Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen etkinliğe, Kahramanmaraş 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Sayın Akın OZAN konuşmacı olarak katıldı. Sayın OZAN, konferans boyunca 112 Acil Çağrı Merkezlerinin organizasyon yapısı, işleyiş süreçleri, çağrı karşılayıcı personelin sorumlulukları ve acil durum yönetimi hakkında kapsamlı bilgiler aktardı.
Konferansta ayrıca, acil çağrı merkezlerinde etkili iletişim, kriz yönetimi ve stresle başa çıkma gibi konular ele alındı. Sayın OZAN, 6 Şubat gibi ciddi kriz anlarında çalışmanın zorluklarını ve edinilen deneyimleri öğrencilerle paylaşarak, bu alanda çalışmayı düşünen gençlere önemli tavsiyelerde bulundu.
Katılımcı öğrenciler, alana dair teorik bilgilerini pekiştirme ve doğrudan tecrübeler dinleme fırsatı buldukları bu konferansa yoğun ilgi gösterdi. Etkinlik, konferansa katılan öğrenciler ile Akın OZAN'ın birlikte çektirdiği toplu hatıra fotoğrafı ile sona erdi.
.jpeg)
(1).jpeg)
(1).jpeg)
.jpeg)
