KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ

Pazarcık Meslek Yüksekokulu

14.07.2025 - “Vodafone Çağrı Merkezi Hizmetlerinin İşleyişi ve Kariyer Fırsatları” Konulu Konferans Gerçekleştirildi

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) Pazarcık Meslek Yüksekokulu Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı tarafından, sektör temsilcilerinin katılımıyla öğrencilere yönelik bilgilendirici bir konferans düzenlendi.

“Vodafone Çağrı Merkezi Hizmetlerinin İşleyişi ve Kariyer Fırsatları” başlıklı konferansa, Vodafone Özelleştirilmiş Ekipler Yöneticisi Sayın Serkan Daloğlu konuşmacı olarak katıldı.

15 Mayıs 2025 Perşembe günü Pazarcık Meslek Yüksekokulu Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen etkinlikte Sayın Daloğlu; Vodafone’un çağrı merkezi süreçleri, organizasyon yapısı ve dijitalleşme odaklı hizmet anlayışı hakkında ayrıntılı bilgiler paylaştı. Aynı zamanda öğrencilere çağrı merkezi sektöründe kariyer olanakları, işe alım süreçleri ve başarılı bir çağrı merkezi çalışanında bulunması gereken temel yetkinlikler hakkında değerli tavsiyelerde bulundu.

Öğrenciler, sektörle doğrudan temas kurma fırsatı buldukları bu etkinlikte yoğun ilgi göstererek sorular sordu, deneyimlerini dinledi ve meslek hayatına dair önemli ipuçları edindi.

Konferans, bölüm başkanımız Öğr. Gör. Uğurcan Karamanlı'nın Sayın Daloğlu’na teşekkür konuşması ve ardından toplu hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.





SAYILARLA ÜNİVERSİTEMİZ

36109

Öğrenci

104355

Mezun

1282

Akademik Personel

2455

İdari Personel

272

Aktif Program

30

Öğretim Elemanı Başına Öğrenci

157869

Kütüphane Kaynağı